Política de qualitat

La direcció d’ Aqualab ha definit la següent política de la qualitat, a fi de documentar el posicionament del nostre sistema de gestió de la qualitat:

  • Complir les bones pràctiques professionals i la qualitat en els assajos realitzats.
  • Proporcionar el màxim nivell de servei als nostres clients.
  • Definir anualment objectius de qualitat per departaments.
  • Participació de tot el personal en el coneixement de la documentació del sistema i la seva aplicació.
  • Complir amb els requisits de les normes UNE-EN-ISO 17025 i UNE-EN-ISO 9001en vigor.
  • Complir tots els requisits dels nostres clients, legals i reglamentaris.
  • No desenvolupar cap activitat que pugui posar en perill la integritat i independència de judici pel que fa a les activitats de determinació de Legionel·la.
  • Evitar pressions comercials, financeres que comprometin la imparcialitat.
  • Millorar contínuament l’eficàcia del sistema de gestió de la qualitat.
  • Assessorament tècnic continuat als nostres clients amb la finalitat d’obtenir el seu màxim nivell de satisfacció.
  • Fomentar la formació, sensibilització i motivació del nostre personal, per a poder realitzar unes bones pràctiques professionals i uns assajos de qualitat. Aquest compromís només pot aconseguir-se amb la comunicació, participació activa i treball en equip per part de tot el personal.

Aquesta política de la qualitat proporciona un marc de referència per a establir i revisar els objectius de la qualitat anuals. Esperem que l’aplicació d’aquests conceptes, ens ajudi en la consolidació d’ Aqualab com un grup que afronta el futur amb garanties d’eficàcia i responsabilitat.

Miquel Sabrià
Director
10.01.22